Αναζήτηση
Filters
Close

Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου

Διαπραγματεύεται τα κύρια σημεία ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ των εμπορικών επιχειρήσεων.
€26,00
€20,80

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Το βιβλίο των Ν. Παπαβασιλείου και Γ. Μπάλτα "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου" αφορά στην επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαια διαπραγματεύονται τα κύρια σημεία ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.

 

Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαίο αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδιαίτερα φαινόμενα και ζητήματα του εμπορικού χώρου. 

 

Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη ελληνική συγγραφική προσπάθεια για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος συγγράμματος είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς αρθρογραφίας και βιβλιογραφίας, η εκτενής τεκμηρίωση σε εμπειρικές μελέτες, και η συγγραφή του σύμφωνα με τις υψηλότερες διεθνώς καθιερωμένες επιστημονικές προδιαγραφές. Σε αυτό το πνεύμα, το εγχειρίδιο προσφέρει στον αναγνώστη την τεχνογνωσία και τον αναλυτικό τρόπο σκέψης για την ορθολογική κατανόηση των φαινομένων και μεθοδική αντιμετώπιση των ζητημάτων του μάρκετινγκ στον χώρο του εμπορίου. 

 

Στο βιβλίο "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου" εξετάζονται τα εξής θέματα:


→ Οι βασικές έννοιες και εξελίξεις στον εμπορικό κλάδο. 
→ Η διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων που περιλαμβάνει επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων. 
→ Η επικοινωνιακή πολιτική της εμπορικής επιχείρησης και ειδικότερα η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων και η προσωπική λιανική πώληση.
→ Η πολιτική τιμών στην εμπορική επιχείρηση, η οποία καλύπτει στρατηγικές και μεθόδους τιμολόγησης εμπορευμάτων.
→ Η διαχείριση του χώρου του καταστήματος που περιλαμβάνει τα συναφή ζητήματα της οργάνωσης του διαθέσιμου χώρου μεταξύ των εναλλακτικών χρήσεων και της κατανομής της εκθεσιακής δυναμικότητας μεταξύ των εμπορευμάτων. 
→ Οι μέθοδοι και τα κριτήρια επιλογής τόπων εγκατάστασης.
→ Η ατμόσφαιρα των καταστημάτων και η γενικότερη διαμόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντός τους.
→ Η εξυπηρέτηση πελατών, η διαδικασία της προσωπικής πώλησης και οι επιπρόσθετες υπηρεσίες προς τον πελάτη.
→ Το λιανικό εμπόριο χωρίς κατάστημα, δηλαδή με πώληση μέσω τηλεφωνικών ή ταχυδρομικών παραγγελιών, πωλητών, μηχανών και διαδικτύου.
→ Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως οι λειτουργίες του, οι κατηγορίες και οι τύποι επιχειρήσεων του κλάδου, καθώς επίσης οι στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. 

 

Το βιβλίο προσφέρει μια περιεκτική, συστηματική και προσιτή θεώρηση του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και διδάσκοντες σχετικών μαθημάτων, επιχειρηματίες και στελέχη του εμπορίου, ερευνητές και συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη παραγωγικών επιχειρήσεων που χρειάζονται τεχνογνωσία σε θέματα διανομής και εμπορίου, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει μία συγκεντρωμένη και έγκυρη διαπραγμάτευση του θέματος. 

Το βιβλίο των Ν. Παπαβασιλείου και Γ. Μπάλτα "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου" αφορά στην επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαια διαπραγματεύονται τα κύρια σημεία ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.

 

Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαίο αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδιαίτερα φαινόμενα και ζητήματα του εμπορικού χώρου. 

 

Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη ελληνική συγγραφική προσπάθεια για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος συγγράμματος είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς αρθρογραφίας και βιβλιογραφίας, η εκτενής τεκμηρίωση σε εμπειρικές μελέτες, και η συγγραφή του σύμφωνα με τις υψηλότερες διεθνώς καθιερωμένες επιστημονικές προδιαγραφές. Σε αυτό το πνεύμα, το εγχειρίδιο προσφέρει στον αναγνώστη την τεχνογνωσία και τον αναλυτικό τρόπο σκέψης για την ορθολογική κατανόηση των φαινομένων και μεθοδική αντιμετώπιση των ζητημάτων του μάρκετινγκ στον χώρο του εμπορίου. 

 

Στο βιβλίο "Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου" εξετάζονται τα εξής θέματα:


→ Οι βασικές έννοιες και εξελίξεις στον εμπορικό κλάδο. 
→ Η διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων που περιλαμβάνει επιλογή, οργάνωση και διαχείριση εμπορευμάτων. 
→ Η επικοινωνιακή πολιτική της εμπορικής επιχείρησης και ειδικότερα η διαφήμιση, η προώθηση πωλήσεων και η προσωπική λιανική πώληση.
→ Η πολιτική τιμών στην εμπορική επιχείρηση, η οποία καλύπτει στρατηγικές και μεθόδους τιμολόγησης εμπορευμάτων.
→ Η διαχείριση του χώρου του καταστήματος που περιλαμβάνει τα συναφή ζητήματα της οργάνωσης του διαθέσιμου χώρου μεταξύ των εναλλακτικών χρήσεων και της κατανομής της εκθεσιακής δυναμικότητας μεταξύ των εμπορευμάτων. 
→ Οι μέθοδοι και τα κριτήρια επιλογής τόπων εγκατάστασης.
→ Η ατμόσφαιρα των καταστημάτων και η γενικότερη διαμόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντός τους.
→ Η εξυπηρέτηση πελατών, η διαδικασία της προσωπικής πώλησης και οι επιπρόσθετες υπηρεσίες προς τον πελάτη.
→ Το λιανικό εμπόριο χωρίς κατάστημα, δηλαδή με πώληση μέσω τηλεφωνικών ή ταχυδρομικών παραγγελιών, πωλητών, μηχανών και διαδικτύου.
→ Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως οι λειτουργίες του, οι κατηγορίες και οι τύποι επιχειρήσεων του κλάδου, καθώς επίσης οι στρατηγικές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. 

 

Το βιβλίο προσφέρει μια περιεκτική, συστηματική και προσιτή θεώρηση του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και διδάσκοντες σχετικών μαθημάτων, επιχειρηματίες και στελέχη του εμπορίου, ερευνητές και συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη παραγωγικών επιχειρήσεων που χρειάζονται τεχνογνωσία σε θέματα διανομής και εμπορίου, αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει μία συγκεντρωμένη και έγκυρη διαπραγμάτευση του θέματος. 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 960-85749-8-6
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2003
Σελίδες 240
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17X24
Κωδικός Εύδοξος 7325
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 960-85749-8-6
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2003
Σελίδες 240
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17X24
Κωδικός Εύδοξος 7325
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
top