Αναζήτηση
Filters
Close
RSS

Νέα

Τι είναι το social selling;

Social selling ή αλλιώς πώληση μέσω κοινωνικών δικτύων. Με ποιο τρόπο; Χτίζοντας εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Ο πωλητής αξιοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook, το LinkedIn, το twitter κ.λπ. προωθώντας μέσω των συγκεκριμένων μέσων στοχευμένες πληροφορίες και κατάλληλο περιεχόμενο στους υποψήφιους πελάτες του. Ο σκοπός του είναι να καθοδηγήσει και να βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο το ακροατήριό του να γνωρίσει καλύτερα εκείνον, την εταιρεία στην οποία εργάζεται, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει, μιλώντας για τον πελάτη και όχι για τον ίδιο. Έτσι, δημιουργείται μια διαδικτυακή επαφή που εξελίσσεται σε εποικοδομητική σχέση και ο μελλοντικός πελάτης αντιλαμβάνεται τα οφέλη μιας συνεργασίας μαζί του.

 

Ποια είναι τα βήματα για να γίνετε αποτελεσματικοί στο social selling;

Τι είναι το σχέδιο OGSM;

Το αρκτικόλεξο OGSM προέρχεται από τις αγγλικές λέξεις Objective (= αντικειμενικός σκοπός), Goals (= στόχοι), Strategies (= στρατηγικές) και Measures (= δείκτες μέτρησης). Το OGSM είναι ένα πλήρες και δομημένο επιχειρησιακό σχέδιο σε μία μόνο σελίδα. Το σχέδιο καθίσταται σαφές με μια ματιά και το ίδιο ισχύει για τη σχέση ανάμεσα στις διάφορες συνιστώσες του: τον αντικειμενικό σκοπό και τους τρόπους με τους οποίους προτίθεστε να τον επιτύχετε. Αυτό κάνει το OGSM ένα πανίσχυρο εργαλείο για την παρακολούθηση της προόδου και για τη διατήρηση της εστίασης της προσοχής. Τέλος, η μορφή του κάνει πολύ εύκολη την κατανόηση του σχεδίου από τους εργαζομένους.

Το αστέρι της ενημέρωσης

Οι ιδέες πλήττονται από δύο ακραίες καταστάσεις: την έλλειψη και την πληθώρα ιδεών. Υπάρχει περίπτωση η παντελής έλλειψη φαντασίας να έχει ως αποτέλεσμα την παντελή έλλειψη ιδεών, όμως αυτό είναι μάλλον απίθανο. Επίσης, υπάρχει περίπτωση σε μια σύσκεψη ανταλλαγής ιδεών να υπάρχουν εκατοντάδες ιδέες – καμία, όμως, να μην είναι εφαρμόσιμη, ρεαλιστική ή χρήσιμη.

Το μυστικό για τη γέννηση ενός λογικού αριθμού ιδεών, οι οποίες είναι πραγματικά αξιοποιήσιμες, έγκειται κυρίως στην προετοιμασία. Γνωρίστε ποιο είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε για να προετοιμαστείτε σωστά ώστε να γεννήσετε ιδέες, γνωρίστε το αστέρι της ενημέρωσης!

Κριτική για το βιβλίο "Αναπτύξτε Ταχύτητα"

Η business coach Δήμητρα Ζερβάκη παρουσιάζει το βιβλίο "Αναπτύξτε Ταχύτητα: Συγχρονίστε τα 9 γρανάζια και απογειώστε την επιχείρησή σας". Την ευχαριστούμε θερμά!

4 τακτικές για να κτίσετε σχέσεις με τους πελάτες
Στόχος μίας επιχείρησης δεν είναι να χτίζει με τους πελάτες της, «σχέσεις της μίας βραδιάς», αλλά μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης. Για να το καταφέρουμε αυτό δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο στο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρουμε, αλλά και στο πλαίσιο μέσα από το οποίο το καταφέρνουμε αυτό. Ας δούμε λοιπόν 4 επικοινωνιακές τακτικές οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν και να σταθεροποιήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες μας!
 
top