Αναζήτηση
Filters
Close

Συμπεριφορά Καταναλωτή (3η έκδοση)

Έγκυρη, ολοκληρωμένη και εφαρμοσμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Τηλεφωνήστε για τιμή
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες (Λόγω Covid19 υπάρχουν καθυστερήσεις)

«Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)»
Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑ

 

Ο εκδοτικός οίκος Rosili παρουσιάζει την τρίτη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου «Συμπεριφορά Καταναλωτή» των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου.

 

Η «Συμπεριφορά Καταναλωτή» αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.


Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:
√ στην άρτια πραγμάτευση του θέματος
√ στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.

Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.

«Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)»
Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑ

 

Ο εκδοτικός οίκος Rosili παρουσιάζει την τρίτη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου «Συμπεριφορά Καταναλωτή» των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου.

 

Η «Συμπεριφορά Καταναλωτή» αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.


Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:
√ στην άρτια πραγμάτευση του θέματος
√ στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.

Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.

Προδιαγραφές προϊόντων
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
ISBN 978-618-5131-78-4
Έκδοση/Ημερομηνία 3η/Οκτώβριος 2021
Σελίδες 416
Διαστάσεις 21χ29
Κωδικός Εύδοξος 102073292
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Προδιαγραφές προϊόντων
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
ISBN 978-618-5131-78-4
Έκδοση/Ημερομηνία 3η/Οκτώβριος 2021
Σελίδες 416
Διαστάσεις 21χ29
Κωδικός Εύδοξος 102073292
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top