Αναζήτηση
Filters
Close

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Αρχές – Στρατηγικές – Εφαρμογές

Παρουσιάζει το αντικείμενο του μάρκετινγκ και αναλύει τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη.
€34,10
€30,69

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές" παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη.

 

Περιλαμβάνει πολλά, επίκαιρα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες, για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους. Μέσα από μια συγκροτημένη δομή, καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, δίνοντας τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ.

 

Η πρόταση αυτή είναι ιδανική για τους φοιτητές και τους εκπαιδευτές τους, για τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση όσο και για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές" παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αντικείμενο του μάρκετινγκ και προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη.

 

Περιλαμβάνει πολλά, επίκαιρα και ελληνικά παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και εργασίες, για την καλύτερη αφομοίωση των εννοιών και την πρακτική εφαρμογή τους. Μέσα από μια συγκροτημένη δομή, καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ, δίνοντας τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ.

 

Η πρόταση αυτή είναι ιδανική για τους φοιτητές και τους εκπαιδευτές τους, για τα στελέχη σε επαγγελματική κατάρτιση όσο και για τους επαγγελματίες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το μάρκετινγκ για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-960-7745-28-6
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2010
Σελίδες 328
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17X24
Κωδικός Εύδοξος 7821
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

"Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό βιβλίο που ορίζει το Μάρκετινγκ με βάση τις ανάγκες του σύγχρονου Ευ Επιχειρείν και Καινοτομείν. Αναπτύσσει την ευρεία έννοια του Μάρκετινγκ, το Ολιστικό Μάρκετινγκ. Ζούμε σε μία εποχή με νέες προκλήσεις για την Ελλάδα και για όλο τον κόσμο. Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον, το βιβλίο έρχεται να δώσει μια σύγχρονη κατεύθυνση του Μάρκετινγκ, να προσθέσει αξία στο φοιτητή, στο νέο επιχειρηματία, στην επιχείρηση γενικότερα αλλά και στην Ελλάδα για ένα Re-branding της Ελλάδας βασισμένο στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα τον Ήλιο, το Φυσικό της Περιβάλλον και τον Πολιτισμό."
Νίκος Κουτσιανάς, Διευθύνων Σύμβουλος APIVITA


 

"Με συγκροτημένη δομή, ολοκληρωμένο περιεχόμενο και μελέτες περιπτώσεων βασισμένες κατά κύριο λόγο σε γεγονότα από την ελληνική αγορά, το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό σημείο αναφοράς πάνω σε θέματα Μάρκετινγκ, τόσο για ειδικούς όσο και μη ειδικούς."
Αντώνιος Μανιαδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Μινωϊκών Γραμμών


 

"Ένα σύγχρονο βιβλίο που καλύπτει τις θεμελιώδεις θεωρίες, έννοιες και πρακτικές του Μάρκετινγκ με προσέγγιση που επιτρέπει στον αναγνώστη, είτε είναι φοιτητής ή στέλεχος Μάρκετινγκ, να εμβαθύνει σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του Μάρκετινγκ."
Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών


 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-960-7745-28-6
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2010
Σελίδες 328
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17X24
Κωδικός Εύδοξος 7821
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top