Αναζήτηση
Filters
Close

Τζωρτζάκη Αλεξία Μαίρη

Η Αλεξία Μαίρη Τζωρτζάκη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, με έδρα το Ηράκλειο. Πριν από την εκλογή της στο Τ.Ε.Ι. απέκτησε πάνω από 12 έτη επαγγελματικής εμπειρίας σε θέσεις διοίκησης, κυρίως στη Μ. Βρετανία.

Ως αναγνωρισμένος σύμβουλος του ‘Business in Focus’ συνέβαλε στη χρηματοδότηση πολλών βρετανικών μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων με προγράμματα της Ε.Ε. και ανέπτυξε σεμινάρια ειδικά για
στελέχη. Στη Μ. Βρετανία εδραίωσε και τη δική της συμβουλευτική εταιρία ανάπτυξης κερδοφόρων
πωλήσεων μέσω της χρήσης του διαδικτύου και των new media.

Για το έργο της αυτό, προτάθηκε το 2001 για το βραβείο ‘Welsh Woman of the Year in Media’. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα ανέλαβε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili που εξειδικεύεται σε ακαδημαϊκά βιβλία. Υπήρξε η πρώτη Πρόεδρος του European Women’s Management Development Network στην Ελλάδα (www.ewmd.org). Από το 2006 διδάσκει στο Τ.Ε.Ι. μαθήματα όπως: Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Στρατηγικές Αυτοβελτίωσης και Ανάπτυξης Διαπροσωπικών Δεξιοτήτων για στελέχη, Στρατηγικό Μάνατζμεντ, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, Δημόσια Διοίκηση.

Έχει διδάξει και ως μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) στο 4o έτος του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και είναι εδώ και δύο χρόνια επιβλέπουσα σε διπλωματικές εργασίες του MBA του ΕΑΠ.

Έχει δημοσιεύσει σε επιστημονικά περιοδικά όπως το Annals of Tourism Research και το International Journal of Financial Services Management και είναι συν-συγγραφέας σε άλλα τέσσερα ακαδημαϊκά συγγράμματα σχετικά με το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ.
Είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, κάτοχος μεταπτυχιακού (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και διδακτορικού από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

Τζωρτζάκη Αλεξία Μαίρη : δες τα βιβλία!

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Αρχές – Στρατηγικές – Εφαρμογές

Παρουσιάζει το αντικείμενο του μάρκετινγκ και αναλύει τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη.
€34,10
€30,69

Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ

Ολοκληρωμένη ανάλυση των αρχών και στρατηγικών Μάρκετινγκ, του ελέγχου των αποτελεσμάτων Μάρκετινγκ και των ειδικών θεμάτων Μάρκετινγκ.
€40,50
€32,40

Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου

Πραγματεύεται με συστηματικό τρόπο το Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων χονδρικού και λιανικού εμπορίου, συνδυάζοντας την επιστημονική γνώση και την πείρα.
€24,10
€18,08

Οργάνωση και Διοίκηση

Μια πρωτότυπη προσέγγιση του Μάνατζμεντ γραμμένη από Έλληνες επιστήμονες και επιχειρηματίες και πλούσια σε παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα.
€38,80
€34,92

Αρχές Μάρκετινγκ

Σύγχρονη και κατανοητή προσέγγιση της επιστήμης του Μάρκετινγκ, βασισμένη στην ελληνική επιχειρηματική πραγματικότητα.
€31,00
€27,90

top