Αναζήτηση
Filters
Close

Δημητριάδης Σέργιος

Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Aix-en-Provence (Γαλλία). Μετά από δεκαετή διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική εμπειρία στη Γαλλία, το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή. Τα κύρια εκπαιδευτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα αφορούν το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το βιομηχανικό και το στρατηγικό μάρκετινγκ και την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ.

Ο κ. Δημητριάδης έχει δημοσιεύσει σε γαλλόφωνα και αγγλόφωνα επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Recherche et Applications en Marketing, Psychology and Marketing, The Service Industries Journal, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Marketing Management και Journal of Services Marketing, και είναι αναλυτής σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.

Πρόσφατες εκδόσεις βιβλίων του περιλαμβάνουν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ (σε συνεργασία με Μ. Βλαχοπούλου, εκδόσεις Rosili, 2014) και το Μάρκετινγκ: Αρχές, Στρατηγικές, Εφαρμογές (σε συνεργασία με Α. Τζωρτζάκη, εκδόσεις Rosili, 2010).

Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών.

Είναι προσκεκλημένος ομιλητής σε ημερίδες και συνέδρια του επαγγελματικού χώρου και συμμετέχει σε επιτροπές και ομάδες εργασίας, όπως τα Marketing Excellence Awards, τα βραβεία Made in Greece και Bravo 2013 – Διάλογος για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Πιστεύει και επιδιώκει την προσέγγιση της ακαδημαϊκής με την επαγγελματική κοινότητα και τη μεταξύ τους συνεργασία.

Δημητριάδης Σέργιος : δες τα βιβλία!

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ

Ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση, βελτίωση και μέτρηση αποτελεσματικότητας της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ.
€41,00
€36,90

Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Σύγχρονη και ολοκληρωμένη μελέτη του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που συμβάλλει στην προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.
€61,89
€55,70

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Αρχές – Στρατηγικές – Εφαρμογές

Παρουσιάζει το αντικείμενο του μάρκετινγκ και αναλύει τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη.
€34,10
€30,69

Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μάρκετινγκ

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από ένα εμπορικό πρίσμα.
€26,80
€20,10

top