Αναζήτηση
Filters
Close

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ

Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

Ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση, βελτίωση και μέτρηση αποτελεσματικότητας της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ.
€41,00
€36,90

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.

Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής. 

Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια:

  • Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή
  • Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών
  • Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης
  • Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ
  • Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο
  • Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο
  • Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις
  • Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ

Το "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ" καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια, εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη, όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη.

Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, σπουδαστές και γενικά "σε όλους αυτούς που έχουν το πάθος να μαθαίνουν, να πειραματίζονται, να οραματίζονται, να εφαρμόζουν και να καινοτομούν στο ψηφιακό επιχειρείν".

Το βιβλίο ανήκει στη σειρά Μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili. Ενημερωθείτε για όλη τη σειρά στο www.marketing.rosili.gr. 

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν.

Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ: καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον" κυκλοφορεί από τον εκδοτικό οίκο Rosili προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση και βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής. 

Είναι δομημένο στα εξής δέκα κεφάλαια:

  • Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή
  • Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών
  • Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης
  • Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ
  • Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο
  • Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο
  • Πολυ-καναλική διανομή και πωλήσεις
  • Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
  • Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ

Το "Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ" καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια, εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη, όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη.

Απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, σπουδαστές και γενικά "σε όλους αυτούς που έχουν το πάθος να μαθαίνουν, να πειραματίζονται, να οραματίζονται, να εφαρμόζουν και να καινοτομούν στο ψηφιακό επιχειρείν".

Το βιβλίο ανήκει στη σειρά Μάρκετινγκ του εκδοτικού οίκου Rosili. Ενημερωθείτε για όλη τη σειρά στο www.marketing.rosili.gr. 

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον
ISBN 978-960-7745-32-3
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Ιαν.2014
Σελίδες 456
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 32997535
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

"Κάθε ομάδα η οποία επιθυμεί να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της ψηφιακής εποχής και να δημιουργήσει μία επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα στον παγκόσμιο ιστό, πρέπει να σταματήσει για 24 ώρες και να διαβάσει αυτό το βιβλίο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα."
Θεόφιλος Μυλωνάς
Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Β. Ελλάδος / Ιδρυτής Cardisoft AE

 


 

"Το βιβλίο αυτό είναι προσανατολισμένο στην επιχειρηματική πράξη και μπορεί να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο τόσο ακαδημαϊκά όσο και στον επιχειρηματία που θέλει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής."
Γεράσιμος Ισαακίδης
Ιδιοκτήτης E-LEOFOROS ΑΦΟΙ Κ. ΙΣΑΑΚΙΔΗ ΕΠΕ

 


 

"Οι συνεχώς αναπτυσσόμενες και επεκτεινόμενες ηλεκτρονικές τεχνολογίες έχουν αλλάξει ριζικά τους κανόνες και την πρακτική του Μάρκετινγκ ενώ το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία σαν στρατηγική επιλογή. Το βιβλίο αυτό είναι μια σημαντική συνεισφορά στην κατανόηση της σημασίας, των αρχών και της πρακτικής του Μάρκετινγκ σαν στρατηγική για επιβίωση και επιτυχία στην παγκοσμιοποιημένη ψηφιακή αγορά. Βασισμένο τόσο στην έρευνα όσο και στην καθημερινή πρακτική το βιβλίο αυτό είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για οποιονδήποτε ασχολείται με το Μάρκετινγκ σήμερα."
Δρ. Ευθύμιος Κωνσταντινίδης
Ass. Professor Marketing / E-Media, University of Twente, The Netherlands

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον
ISBN 978-960-7745-32-3
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Ιαν.2014
Σελίδες 456
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 32997535
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top