Αναζήτηση
Filters
Close

Ειδικευτείτε στο Μάρκετινγκ

Σπουδάζετε, εργάζεστε ή έχετε πάθος με το μάρκετινγκ;

Αναπτύξτε και διευρύνετε τις γνώσεις σας στο Μάρκετινγκ αξιοποιώντας τον ολοκληρωμένο οδηγό μελέτης που δημιούργησαν για εσάς οι επιστημονικοί συνεργάτες του εκδοτικού οίκου Rosili. Αρχικά, θα γνωρίσετε τις αρχές και στρατηγικές μάρκετινγκ και θα κατανοήσετε τον κόσμο των καταναλωτών. Στη συνέχεια, θα ενημερωθείτε για τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στο χώρο του Μάρκετινγκ, π.χ. digitalμάρκετινγκ. Έπειτα, θα εφοδιαστείτε με εξειδικευμένες γνώσεις για το brandmanagement, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το βιομηχανικό μάρκετινγκ.

Ανακαλύψτε βήμα βήμα τον συναρπαστικό κόσμο του Μάρκετινγκ!

1ο ΒΗΜΑ: ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 

Παρουσιάζει το αντικείμενο του μάρκετινγκ και αναλύει τα βήματα για τη δημιουργία της στρατηγικής μάρκετινγκ συνδέοντας τη θεωρία με την πράξη.

 

 

 

 

 

 

 

2ο ΒΗΜΑ: ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 

Έγκυρη, ολοκληρωμένη και εφαρμοσμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

 

 

 

 

 

 

 

3ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ 

Ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, υλοποίηση, βελτίωση και μέτρηση αποτελεσματικότητας της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ.

 

 

 

 

 

 

 

4ο ΒΗΜΑ: ΕΝΤΡΥΦΗΣΤΕ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 

Σύγχρονη και ολοκληρωμένη μελέτη του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ που συμβάλλει στην προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Καλύπτει τα στρατηγικά ζητήματα του μάρκετινγκ στις υπηρεσίες και ενσωματώνει μια σειρά από casestudies, παραδείγματα και ερωτήσεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αναλύει τη στρατηγική σημασία μάρκας, τις προκλήσεις των σύγχρονων αγορών, τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την αποτίμηση της μάρκας.

 

 

 

 

 

 

 

top