Search
Filters
Close

Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων

Προγραμματισμός & Εφαρμογές

Μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή.
€42.11
€37.90

Availability: Out of stock

Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων.
Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων.


Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση.


Χωρίς να απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στο θέμα, αυτή η πλήρως επικαιροποιημένη τρίτη έκδοση του βιβλίου «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει ανανεωμένη εστίαση στις εικονικές και τις υβριδικές εκδηλώσεις. Με μελέτες περίπτωσης, συμπεριλαμβανομένων των Αγώνων της Κοινοπολιτείας του 2022, της Έκθεσης στο Ντουμπάι του 2020 και της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας (AHA), οι συνοδευτικοί διαδικτυακοί πόροι περιλαμβάνουν διαφάνειες διαλέξεων, δραστηριότητες, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης και διαδικτυακούς συνδέσμους. Το εγχειρίδιο αυτό είναι απαραίτητο για τους σπουδαστές που μελετούν ενότητες, οι οποίες σχετίζονται με τις εκδηλώσεις, καθώς και για τους επαγγελματίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, και τους επίδοξους διοργανωτές εκδηλώσεων.

Μάθετε πώς να σχεδιάζετε, να διεξάγετε και να αξιολογείτε επιτυχημένες εκδηλώσεις με αυτό το σαφές και περιεκτικό εγχειρίδιο που διερευνά τις τελευταίες εξελίξεις στο απαιτητικό και ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον του σχεδιασμού εκδηλώσεων.
Συντάχθηκε από συγγραφείς με εκτενή εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα εκδηλώσεων και αποτελεί μια ουσιαστική πηγή βήμα προς βήμα για τους σπουδαστές και την επόμενη γενιά διοργανωτών εκδηλώσεων.


Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που εισάγει βασικά υποδείγματα και θεωρίες, καθώς και πρακτικές πληροφορίες για την πραγματική ζωή. Προσφέρει μια δομημένη φόρμουλα για όλες τις μορφές εκδηλώσεων, από τον αρχικό τους σχεδιασμό έως τη διαχείριση ασφάλειας και κινδύνου, τον προϋπολογισμό και τη διαμόρφωση του προγράμματος έως την αξιολόγηση μετά την εκδήλωση.


Χωρίς να απαιτείται προηγούμενη γνώση ή εμπειρία στο θέμα, αυτή η πλήρως επικαιροποιημένη τρίτη έκδοση του βιβλίου «Μάρκετινγκ Εκδηλώσεων: Προγραμματισμός & Εφαρμογές» παρέχει ανανεωμένη εστίαση στις εικονικές και τις υβριδικές εκδηλώσεις. Με μελέτες περίπτωσης, συμπεριλαμβανομένων των Αγώνων της Κοινοπολιτείας του 2022, της Έκθεσης στο Ντουμπάι του 2020 και της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας (AHA), οι συνοδευτικοί διαδικτυακοί πόροι περιλαμβάνουν διαφάνειες διαλέξεων, δραστηριότητες, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης και διαδικτυακούς συνδέσμους. Το εγχειρίδιο αυτό είναι απαραίτητο για τους σπουδαστές που μελετούν ενότητες, οι οποίες σχετίζονται με τις εκδηλώσεις, καθώς και για τους επαγγελματίες που βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, και τους επίδοξους διοργανωτές εκδηλώσεων.

Products specifications
Υπότιτλος Προγραμματισμός & Εφαρμογές
ISBN 978-618-5131-87-6
Έκδοση/Ημερομηνία Σεπτέμβριος 2023
Σελίδες 480
Διαστάσεις 17x24
Εξώφυλλο Μαλακό
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Κωδικός Εύδοξος 122078977
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Products specifications
Υπότιτλος Προγραμματισμός & Εφαρμογές
ISBN 978-618-5131-87-6
Έκδοση/Ημερομηνία Σεπτέμβριος 2023
Σελίδες 480
Διαστάσεις 17x24
Εξώφυλλο Μαλακό
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Κωδικός Εύδοξος 122078977
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
top