Αναζήτηση
Filters
Close
RSS

Νέα

Πώς να κάνετε το brand σας δημοφιλές

Στον πυρετό των start-ups, καθημερινά δημιουργείται μια εταιρία, όχι απαραίτητα πολύ διαφορετική από την δική σας. Μπορεί να είναι τελείως καινοτόμος ή απλά να προσθέτει αξία ή να διαφοροποιείται στα σημεία, σίγουρα όμως ήρθε για να πάρει ένα μερίδιο αγοράς, με ότι και να σημαίνει αυτό.

Πώς μπορεί η φίρμα σου να επιβιώσει και να γίνει ακόμα πιο γνωστή στο κοινό; Υπάρχει κάποια μυστική συνταγή; Υπάρχουν κάποιες κρυφές τεχνικές;

Οι 10 διαφορές ανάμεσα στο αφεντικό και στον ηγέτη

"Ένα αφεντικό προκαλεί φόβο, ένας ηγέτης εμπιστοσύνη. Ένα αφεντικό κατηγορεί, ένας ηγέτης καλύπτει τα λάθη. Ένα αφεντικό τα ξέρει όλα, ένας ηγέτης κάνει ερωτήσεις. Ένα αφεντικό κάνει τη δουλειά αγγαρεία, ένας ηγέτης διασκέδαση. Ένα αφεντικό νοιάζεται για τον εαυτό του, ο ηγέτης για την ομάδα." Anthony Robbins, συγγραφέας

Υπάρχει μεγάλη και ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στο αφεντικό και στον ηγέτη. Συμπεριφέρονται με διαφορετικό τρόπο, ακολουθούν διαφορετικά στυλ διοίκησης, διαχειρίζονται διαφορετικά το ανθρώπινο δυναμικό, αποφέρουν διαφορετικά αποτελέσματα διοίκησης. Ποιες είναι οι βασικές διαφορές τους;

 

Τρεις νέες εκδόσεις: Μικρά βιβλία - Μεγάλες ιδέες

Ο εκδοτικός οίκος Rosili παρουσιάζει τρία νέα βιβλία που θα βοηθήσουν τον αναγνώστη  να ανακαλύψει νέους τρόπους σκέψης και επίλυσης προβλημάτων. Πρόκειται για μικρά βιβλία που παρουσιάζουν μεγάλες ιδέες.

Το κορυφαίο ΑΕΙ της χώρας

Το πανεπιστήμιο Αιγαίου στην κορυφή των ΑΕΙ της χώρας. 'Ελαβε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των πανεπιστημίων της χώρας, με βάση τις εκθέσεις Εξωτερικής Αξιολόγησης.  

Τα τρία συστατικά του σκοπού

"Το γεγονός ότι ο σκοπός και η αποστολή μιας επιχείρησης σπάνια γίνονται αντικείμενο ανάλυσης είναι ίσως και ο πλέον σημαντικός λόγος που μια επιχείρηση αποτυγχάνει." Peter F. Drucker


Όλες οι εταιρείες έχουν κάποιο σκοπό. Αφορά τις προτεραιότητές τους και διαμορφώνει τους κανόνες με βάση τους οποίους τα διοικητικά στελέχη και οι εργαζόμενοι αποφασίζουν τι είναι σημαντικό και τι όχι σε κάθε περίπτωση. Ποια είναι τα τρία συστατικά που πρέπει να διαθέτει ο σκοπός μιας επιχείρησης; 

top