Αναζήτηση
Filters
Close

32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε

& πώς να τις ξεπεράσετε

Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε τις πιο κλασικές φράσεις πελατών που σας βγάζουν από τα ρούχα σας!
Συγγραφέας: Σαρανταένας Θέμης
€12,00
€10,80

Αποστολή: 3-5 days

 

  • "Είστε ακριβός!"
  • "Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"
  • "Αυτά δεν είναι για εμάς..."

Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;

 

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.

Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές…») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.

 

Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις.

 

Καλή - και χαμογελαστή - ανάγνωση!

 

 

  • "Είστε ακριβός!"
  • "Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"
  • "Αυτά δεν είναι για εμάς..."

Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;

 

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.

Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές…») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.

 

Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις.

 

Καλή - και χαμογελαστή - ανάγνωση!

 

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος & πώς να τις ξεπεράσετε
ISBN 978-618-5131-85-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Απρίλιος 2023
Σελίδες 208
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 12Χ17
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος & πώς να τις ξεπεράσετε
ISBN 978-618-5131-85-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Απρίλιος 2023
Σελίδες 208
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 12Χ17
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top