Search
Filters
Close

Warren J. Keegan

Ο Warren J. Keegan είναι διακεκριμένος καθηγητής Μάρκετινγκ και Διεθνών Επιχειρήσεων και Διευθυντής του Ινστιτούτου Παγκόσμιας Επιχειρηματικής Στρατηγικής στο LubinSchoolofBusiness, στο Πανεπιστήμιο Pace, στη Νέα Υόρκη και στο Westchester. Είναι ο ιδρυτής της WarrenKeeganAssociates, Inc., μιας συμβουλευτικής κοινοπραξίας εμπειρογνωμόνων στην παγκόσμια στρατηγική διαχείριση και μάρκετινγκ, και της Keegan & CompanyLLP, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην υποστήριξη. ΟΔρKeegan είναισυγγραφέαςπολλώνβιβλίων. Έχει δημοσιεύσει σε κορυφαία επιχειρηματικά περιοδικά όπως τα Harvard Business Review, Journal of Marketing, Journal of International Business Studies, Administrative Science Quarterly και Columbia Journal of World Business. Διετέλεσε συνεργάτης του MIT στην Αφρική, όπου υπηρέτησε ως Βοηθός Γραμματέας στο Υπουργείο Αναπτυξιακού Σχεδιασμού και Γραμματέας της Επιτροπής Οικονομικής Ανάπτυξης για την κυβέρνηση της Τανζανίας. Ήταν σύμβουλος της BostonConsultingGroup και του ArthurD. Little, και πρόεδρος της DouglasA. Edwards, μιας εταιρείας εταιρικών ακινήτων στη Νέα Υόρκη.

Ο Δρ Keegan είναι κάτοχος M.B.A και διδακτορικού από το HarvardBusinessSchool. Υπήρξε επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, στο INSEAD (Γαλλία), στο IMD (Ελβετία), στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών της Στοκχόλμης, στο EmmanuelCollege του Πανεπιστημίου του Cambridge και στο Πανεπιστήμιο της Χαβάης. Είναι πρώην μέλος ΔΕΠ του ColumbiaBusinessSchool, του BaruchCollege και της Σχολής Διακυβέρνησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου GeorgeWashington. Είναι Ισόβιος Συνεργάτης της Ακαδημίας Διεθνών Επιχειρήσεων, Μεμονωμένο Επιφανές Πρόσωπο (IEP) Διορισμένο από την AsianGlobalBusinessLeadersSociety.

Είναι ένας ενθουσιώδης ταξιδιώτης παγκοσμίως και του αρέσει η διδασκαλία και η μάθηση, οι περιηγήσεις με μοτοσικλέτα, το τένις, το διάβασμα, το θέατρο, οι ταινίες, τα μουσεία, η κολύμβηση και η κωπηλασία, το loafing και η εργασία, οι βελτιώσεις στο σπίτι και η ζωή.

Warren J. Keegan : string.authorbooks

Διεθνές Μάρκετινγκ

Περιγράφει τις σημαντικές διαστάσεις του παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, προσεγγίζοντας επιπλέον το μάρκετινγκ από περιβαλλοντική και στρατηγική άποψη
€69.99
€62.99

top