Αναζήτηση
Filters
Close

Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων

Αναλύει σε βάθος όλες τις επιμέρους λειτουργίες του Τουριστικού Μάνατζμεντ
Τηλεφωνήστε για τιμή
Το σύγγραμμα "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων" αποτελεί ένα σύγχρονο, περιεκτικό, επιστημονικό και πρακτικό βιβλίο που αναλύει σε βάθος όλες τις επιμέρους λειτουργίες του Τουριστικού Μάνατζμεντ προσφέροντας στον αναγνώστη πλήρη γνώση για τις ιδιαιτερότητες του κλάδου των τουριστικών επιχειρήσεων.
 
Το σύγγραμμα περιλαμβάνει θέματα από τη διεθνή βιβλιογραφία, που αφορούν την εξέλιξη της επιστήμης της Διοίκησης Τουρισμού. Τα σύγχρονα αυτά θέματα έχουν προσαρμοστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να προσεγγίζουν την πραγματικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και των οργανισμών.
 
Ακόμη, είναι πλούσιο σε:
  • μελέτες περίπτωσης, που θα προετοιμάσουν τους φοιτητές για τα καθημερινά προβλήματα στον πραγματικό κόσμο της Διοίκησης Τουρισμού. 
  • Παραδείγματα, πίνακες και σχήματα, τα οποία συνδέουν αποτελεσματικά τη θεωρία με την πράξη. 

 

Ενδεικτικά θέματα που πραγματεύεται:
  • Η σύγχρονη τουριστική επιχείρηση 
  • Το μάνατζμεντ ως μέσο για την ενεργοποίηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών
  • Η έννοια και η φύση του προγραμματισμού στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Λήψη αποφάσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη
  • Στελέχωση τουριστικών επιχειρήσεων
  • Ηγεσία
  • Αποτελεσματική επικοινωνία 
  • Χρηματοοικονομικά τουριστικών επιχειρήσεων
  • Έλεγχος τουριστικών επιχειρήσεων κ.ά. 

 

Το σύγγραμμα "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων" αποτελεί ένα σύγχρονο, περιεκτικό, επιστημονικό και πρακτικό βιβλίο που αναλύει σε βάθος όλες τις επιμέρους λειτουργίες του Τουριστικού Μάνατζμεντ προσφέροντας στον αναγνώστη πλήρη γνώση για τις ιδιαιτερότητες του κλάδου των τουριστικών επιχειρήσεων.
 
Το σύγγραμμα περιλαμβάνει θέματα από τη διεθνή βιβλιογραφία, που αφορούν την εξέλιξη της επιστήμης της Διοίκησης Τουρισμού. Τα σύγχρονα αυτά θέματα έχουν προσαρμοστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να προσεγγίζουν την πραγματικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και των οργανισμών.
 
Ακόμη, είναι πλούσιο σε:
  • μελέτες περίπτωσης, που θα προετοιμάσουν τους φοιτητές για τα καθημερινά προβλήματα στον πραγματικό κόσμο της Διοίκησης Τουρισμού. 
  • Παραδείγματα, πίνακες και σχήματα, τα οποία συνδέουν αποτελεσματικά τη θεωρία με την πράξη. 

 

Ενδεικτικά θέματα που πραγματεύεται:
  • Η σύγχρονη τουριστική επιχείρηση 
  • Το μάνατζμεντ ως μέσο για την ενεργοποίηση τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών
  • Η έννοια και η φύση του προγραμματισμού στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Λήψη αποφάσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη
  • Στελέχωση τουριστικών επιχειρήσεων
  • Ηγεσία
  • Αποτελεσματική επικοινωνία 
  • Χρηματοοικονομικά τουριστικών επιχειρήσεων
  • Έλεγχος τουριστικών επιχειρήσεων κ.ά. 

 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-618-5131-70-8
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Νοέμβριος 2020
Σελίδες 496
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 77109506
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-618-5131-70-8
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Νοέμβριος 2020
Σελίδες 496
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 77109506
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top