Search
Filters
Close

Συμπεριφορά Καταναλωτή (2η έκδοση)

Έγκυρη, ολοκληρωμένη και εφαρμοσμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
€46.11
€41.50

Availability: In stock
Delivery date: 24 ώρες

«Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)»
Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑ

 

Ο εκδοτικός οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου «Συμπεριφορά Καταναλωτή» των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου.

 

Η «Συμπεριφορά Καταναλωτή» αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.


Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:
√ στην άρτια πραγμάτευση του θέματος
√ στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.

Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.

«Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)»
Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑ

 

Ο εκδοτικός οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου «Συμπεριφορά Καταναλωτή» των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου.

 

Η «Συμπεριφορά Καταναλωτή» αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.


Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:
√ στην άρτια πραγμάτευση του θέματος
√ στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.

Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.

Products specifications
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
ISBN 978-960-7745-30-9
Έκδοση/Ημερομηνία 2η/2013
Σελίδες 400
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 21χ29
Κωδικός Εύδοξος 32997528
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

«Ένα μοναδικό βιβλίο που προσφέρει στον αναγνώστη μία επιστημονικά τεκμηριωμένη και ταυτοχρόνως περιεκτική ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή στην αγορά. Οι συγγραφείς ανέπτυξαν μία δυσεύρετη και πλήρη παρουσίαση της καταναλωτικής συμπεριφοράς που προάγει την κατανόηση της αγοράς και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων. Δεν είναι μόνο ένα πολύτιμο εργαλείο μάθησης για τους φοιτητές αλλά είναι επίσης ένα αξιόπιστο εργαλείο εργασίας για τα στελέχη και τους επιχειρηματίες. Ιδιαίτερα χρήσιμο για την εποχή μας, όπου, ενώ οι συμπεριφορές δείχνουν να αποκλίνουν, η αλήθεια είναι ότι υπόκεινται σε συγκεκριμένους κανόνες.»
Αντώνιος Μακρής
Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ)


 

«Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. Οι συγγραφείς παρέχουν στους αναγνώστες, με έναν λειτουργικό τρόπο, τη συστηματική κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς καταδεικνύουν πως η γνώση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη μίας υγιούς στρατηγικής μάρκετινγκ.»
Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος
Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο του Μαϊάμι, ΗΠΑ


 

«Μία εξαιρετική προσπάθεια, η οποία αποτυπώνει τις πλέον σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές της συμπεριφοράς του καταναλωτή.»
Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Καθηγητής και Αν. Πρόεδρος του Συμβουλίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ


 

Products specifications
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
ISBN 978-960-7745-30-9
Έκδοση/Ημερομηνία 2η/2013
Σελίδες 400
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 21χ29
Κωδικός Εύδοξος 32997528
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top