Search
Filters
Close

Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μάρκετινγκ

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από ένα εμπορικό πρίσμα.
€26.80
€20.10

Availability: In stock
Delivery date: 24 ώρες

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από ένα εμπορικό πρίσμα. Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του «ηλεκτρονικού επιχειρείν».

 

  • Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες, όσο και για το μεγάλο αριθμό των «παραδοσιακών» επιχειρήσεων που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες.
  • Προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου
  • Αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους.

Το βιβλίο αυτό προσεγγίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από ένα εμπορικό πρίσμα. Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί πλέον να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του «ηλεκτρονικού επιχειρείν».

 

  • Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες, όσο και για το μεγάλο αριθμό των «παραδοσιακών» επιχειρήσεων που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες.
  • Προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου
  • Αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους.
Products specifications
ISBN 960-7745-06-Χ
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2003
Σελίδες 480
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

"Καμία επιχείρηση ή οργανισμός δεν μπορεί να παραβλέψει τον καταλυτικό ρόλο του μάρκετινγκ στην επιτυχία του "ηλεκτρονικού επιχειρείν". Το βιβλίο αυτό καλύπτει το σημαντικό αυτό κενό στο σχεδιασμό μιας διαδικτυακής στρατηγικής. Ένα βιβλίο-οδηγός, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο για καθαρά διαδικτυακές εταιρείες όσο και για το μεγάλο αριθμό των "παραδοσιακών" επιχειρήσεων, που επιθυμούν να εντάξουν με επιτυχία το διαδίκτυο στις εμπορικές τους δραστηριότητες."
Ιωάννης Ντελόπουλος
Διευθυντής Information Systems Ελλάδος 3Ε (Coca Cola HBC)


 

"Σε μια εποχή όπου το διαδίκτυο αποτελεί καθοριστικό παράγοντα διαμόρφωσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το βιβλίο αυτό προσφέρει μια εξαιρετικά διαφωτιστική εννοιολογική και πρακτική προσέγγιση των επιδράσεων και της εμπορικής αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εμπορίου. Απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να κατανοήσουν και να επωφεληθούν των δυνατοτήτων του διαδικτύου."
Κώστας Ν. Μαρινάκης
Διευθυντής Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος


 

"Αποτελεί ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη η έκδοση αυτού του βιβλίου που προσεγγίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσα από ένα εμπορικό πρίσμα. Η ουσιαστική αξιοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από την επιχείρηση αφορά στη χρήση ενός νέου μέσου για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων και δεν αποτελεί μόνο τεχνολογικό προβληματισμό. Το βιβλίο διαφωτίζει με τρόπο μεθοδικό, διεξοδικό και προσιτό τις διαστάσεις του μάρκετινγκ που αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες στην επιτυχία ενός διαδικτυακού εγχειρήματος. Ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε σύγχρονο μάνατζερ."
Amir Sobati
CEO, Yassas.com


 

"Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια μοναδική συνεισφορά των συγγραφέων, οι οποίοι πραγματοποίησαν μια εξαιρετικά δυσεύρετη σύνθεση όπου αναπτύσσονται παράλληλα η Πληροφορική και το Μάρκετινγκ. Συμβάλλουν έτσι στην αποκατάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ηλεκτρονικού Μάρκετιγκ, ύστερα από τις υπερβολές και τις υπεραπλουστεύσεις που διατυπώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια της ανάπτυξής τους."
Αθανάσιος Κουρεμένος
Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά


 

Products specifications
ISBN 960-7745-06-Χ
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2003
Σελίδες 480
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17Χ24
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top