Search
Filters
Close

Γιορτή στο επιχειρείν

365 ευκαιρίες επικοινωνίας με τον πελάτη για όλο το έτος

Παρουσιάζει τις Παγκόσμιες και Εθνικές Ημέρες του έτους και προτείνει ενέργειες μάρκετινγκ για την αξιοποίησή τους σε κάθε επάγγελμα και τομέα επιχείρησης.
€16.65
€14.98

Availability: In stock
Delivery date: 24 ώρες

Το βιβλίο παρουσιάζει τις Παγκόσμιες και Εθνικές Ημέρες του έτους και προτείνει ενέργειες μάρκετινγκ για την αξιοποίησή τους σε κάθε επάγγελμα και τομέα επιχείρησης.

Σκοπός του βιβλίου είναι να ενθαρρύνει τους επιχειρηματίες να ενσωματώσουν τον εορτασμό των Παγκόσμιων και Εθνικών Ημερών στις δραστηριότητές τους προκειμένου να επιτύχουν:

  • ανάπτυξη και ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές,
  • επέκταση πελατειακής βάσης,
  • αύξηση πιστότητας πελατών,
  • ενημέρωση κοινού για κοινωνικά ζητήματα,
  • ανάδειξη κοινωνικού προσώπου επιχείρησης,
  • βελτίωση εικόνας επιχείρησης,
  • καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος στους εργαζομένους,
  • αύξηση πωλήσεων.

Το βιβλίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, πωλητές, αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν και ενδιαφέρονται για την υιοθέτηση ενός καινοτόμου εργαλείου μάρκετινγκ με σκοπό την ανάπτυξη των πωλήσεων, την καλλιέργεια των δημοσίων σχέσεων και την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το βιβλίο παρουσιάζει τις Παγκόσμιες και Εθνικές Ημέρες του έτους και προτείνει ενέργειες μάρκετινγκ για την αξιοποίησή τους σε κάθε επάγγελμα και τομέα επιχείρησης.

Σκοπός του βιβλίου είναι να ενθαρρύνει τους επιχειρηματίες να ενσωματώσουν τον εορτασμό των Παγκόσμιων και Εθνικών Ημερών στις δραστηριότητές τους προκειμένου να επιτύχουν:

  • ανάπτυξη και ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές,
  • επέκταση πελατειακής βάσης,
  • αύξηση πιστότητας πελατών,
  • ενημέρωση κοινού για κοινωνικά ζητήματα,
  • ανάδειξη κοινωνικού προσώπου επιχείρησης,
  • βελτίωση εικόνας επιχείρησης,
  • καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος στους εργαζομένους,
  • αύξηση πωλήσεων.

Το βιβλίο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, πωλητές, αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν και ενδιαφέρονται για την υιοθέτηση ενός καινοτόμου εργαλείου μάρκετινγκ με σκοπό την ανάπτυξη των πωλήσεων, την καλλιέργεια των δημοσίων σχέσεων και την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Products specifications
Υπότιτλος 365 ευκαιρίες επικοινωνίας με τον πελάτη για όλο το έτος
ISBN 978-618-5131-28-9
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2017
Σελίδες 256
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 24 x 17
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

"Ένα βιβλίο βγαλμένο από την πλούσια εμπειρία του συγγραφέα για το Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα για το Λιανεμπόριο. Δίνει αξία στην κάθε ημέρα του Επιχειρηματία προτείνοντας ενέργειες που διευκολύνουν και αναβαθμίζουν την Επιχείρηση που θα τις εφαρμόσει. Είναι ένα απλό εργαλείο για γρήγορα και απτά αποτελέσματα."

Πέτρος Γ. Μάλλιαρης, Ομότιμος Καθηγητής Μάρκετινγκ Πανεπιστημίου Πειραιά


 

"Είναι ένα βιβλίο που πρέπει να υπάρχει στη βιβλιοθήκη κάθε Επιχειρηματία και Επιχείρησης, γιατί δίνει απλές λύσεις στα θέματα Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Πωλήσεων."

Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ)


 

"Ένα πρακτικό βοήθημα για τον επιχειρηματία η για αυτόν που θέλει να ξεκινήσει την επιχείρησή του, βασισμένο επάνω σε μια σύγχρονη και πρακτική ιδέα του συγγραφέα, που χρησιμεύει ως ένα ακόμα εργαλείο στην προσπάθεια για αναβάθμιση των Υπηρεσιών και την δημιουργία εμπειριών."

Dr. Ηλίας Καπαρελιώτης, Head of Marketing Department Deree – The American College


 

Products specifications
Υπότιτλος 365 ευκαιρίες επικοινωνίας με τον πελάτη για όλο το έτος
ISBN 978-618-5131-28-9
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2017
Σελίδες 256
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 24 x 17
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top