Search
Filters
Close

Διοίκηση Μάρκας

Σύγχρονες Στρατηγικές

Αναλύει τη στρατηγική σημασία μάρκας, τις προκλήσεις των σύγχρονων αγορών, τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την αποτίμηση της μάρκας.
€42.00
€37.80

Availability: In stock
Delivery date: 24 ώρες
Η «Διοίκηση Μάρκας - Σύγχρονες Στρατηγικές» αντανακλώντας τον ρόλο και τη σημασία της Μάρκας στις σύγχρονες, απαιτητικές και γεμάτες προκλήσεις συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αποσκοπεί στην κατανόηση και αποτελεσματική διοίκηση της Μάρκας.
 
Μέσω της διεισδυτικής σκέψης, του αναλυτικού ύφους και των καινοτομικών οπτικών του συγγραφέα,  προσεγγίζει το θέμα της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μαρκών, συνδέοντας τις αποφάσεις που αφορούν στη διοίκηση Μάρκας με τις ευρύτερες στρατηγικές ανάπτυξης.
 
Το βιβλίο είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Ανάλυση της στρατηγικής σημασίας που διέπει την οικοδόμηση της Μάρκας.
  • Σκιαγράφηση των προκλήσεων των σύγχρονων αγορών, δίνοντας έμφαση στο νέο τρόπο διοίκησης, καθώς και στην ταυτότητα της Μάρκας.
  • Ανάπτυξη του τρόπου με τον οποίο η Μάρκα δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην εταιρεία ή στο προϊόν.
  • Αποτίμηση Μάρκας.

 

Η «Διοίκηση Μάρκας - Σύγχρονες Στρατηγικές» αντανακλώντας τον ρόλο και τη σημασία της Μάρκας στις σύγχρονες, απαιτητικές και γεμάτες προκλήσεις συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αποσκοπεί στην κατανόηση και αποτελεσματική διοίκηση της Μάρκας.
 
Μέσω της διεισδυτικής σκέψης, του αναλυτικού ύφους και των καινοτομικών οπτικών του συγγραφέα,  προσεγγίζει το θέμα της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μαρκών, συνδέοντας τις αποφάσεις που αφορούν στη διοίκηση Μάρκας με τις ευρύτερες στρατηγικές ανάπτυξης.
 
Το βιβλίο είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη, τα οποία περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Ανάλυση της στρατηγικής σημασίας που διέπει την οικοδόμηση της Μάρκας.
  • Σκιαγράφηση των προκλήσεων των σύγχρονων αγορών, δίνοντας έμφαση στο νέο τρόπο διοίκησης, καθώς και στην ταυτότητα της Μάρκας.
  • Ανάπτυξη του τρόπου με τον οποίο η Μάρκα δημιουργεί προστιθέμενη αξία στην εταιρεία ή στο προϊόν.
  • Αποτίμηση Μάρκας.

 

Products specifications
Υπότιτλος Σύγχρονες Στρατηγικές
ISBN 978-960-89407-9-6
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2013
Σελίδες 616
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 22679289
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα

«Μετά το βιβλίο του Kapferer, η μάρκα δε θα είναι ποτέ πια ένα απλό όνομα. Παρουσιάζονται διάφορες συναρπαστικές νέες ιδέες και αντιλήψεις για την οικοδόμηση μάρκας που απουσίαζαναπό τη βιβλιογραφία.»
Philip Kotler, Northwestern University


 

«Μια πραγματική πρόκληση για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων. Το "Διοίκηση μάρκας - Σύγχρονες στρατηγικές" αποτελεί ουσιώδες εργαλείο για την ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής μάρκετινγκ.»
P. Dessaulles, Αντιπρόεδρος, Du Pont de Nemours Europe


 

«Μια σημαντική συμβολή στον κλάδο, γραμμένη με βάθος και διορατικότητα. Τη συνιστώ για την καλύτερη κατανόηση των ποικίλων διαστάσεων της διοίκησης μάρκας.»
David A. Aaker, Πανεπιστήμιο Καλιφόρνια, Μπέρκλεϋ, συγγραφέας του Managing Brand Equity


 

«Το καλύτερο μέχρι σήμερα βιβλίο για τις μάρκες. Ανεκτίμητο έργο αναφοράς για σχεδιαστές και στελέχη του μάρκετινγκ και της μάρκας.»
Design Magazine


 

 «Ένα από τα καλύτερα βιβλία για τη διοίκηση μάρκας. Οι απόψεις του Kapferer είναι προκλητικές και παρέχουν σταθερά φρέσκες ιδέες για διάφορα θέματα που άπτονται της μάρκας.»

Rik Riezebos, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Capital και διευθυντής του EURIB/European Institute for Brand Management


 

«Μία από τις απόλυτες πηγές για την οικοδόμηση μάρκας που απευθύνεται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ παγκοσμίως.»
The Economic Times, Ινδία


 

 «Τα έξι επίπεδα ιεράρχησης για τις μάρκες του Jean Noël Kapferer είναι ένα εξαιρετικό εύρημα.»

Sam Hill και Chris Lederer, συγγραφείς του The Infi nite Asset, Harvard Business School Press


 

 «Μια νέα αντίληψη για την οικοδόμηση μάρκας, γραμμένη με κατανοητό ύφος και έμπνευση. Το καλύτερο κατά τη γνώμη μου βιβλίο για το θέμα αυτό που κυκλοφορεί σήμερα.»

Marsha Lindsay, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Lindsay, Stone and Briggs


 

«Ένα ακόμα δυνατό στοιχείο του βιβλίου είναι η προσέγγιση για τις στρατηγικές μάρκας-προϊόντος, τις επεκτάσεις μάρκας και τις χρηματοοικονομικές αξιολογήσεις.»
Journal of Marketing


 

«Ένα βιβλίο-τροφή για σκέψη. Πραγματεύεται την έννοια και την κουλτούρα της οικοδόμησης μάρκας.»
International Journal of Research in Marketing


 

«Μια έγκυρη ανάλυση για την καθιέρωση ταυτότητας και την αξιοποίησή της.»
Daily Telegraph


 

«Ένα πλήρες και εξαιρετικά ενημερωτικό κείμενο… καλογραμμένο, διανθίζεται με πολυάριθμα κατάλληλα παραδείγματα.»
Journal of the Market Research Society


 

Products specifications
Υπότιτλος Σύγχρονες Στρατηγικές
ISBN 978-960-89407-9-6
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/2013
Σελίδες 616
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 17Χ24
Κωδικός Εύδοξος 22679289
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top