Αναζήτηση
Filters
Close

Σιγάλα Μαριάννα

H Δρ. Μαριάννα Σιγάλα κατέχει την θέση της Αναπληρώτριας καθηγήτριας στην «Διοίκηση Υπηρεσιών στον Τουρισμό» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, όπου διδάσκει μαθήματα σχετικά με τη διοίκηση υπηρεσιών και τη διοίκηση και ανάπτυξη τεχνολογικών εφαρμογών (π.χ. e-commerce) στον τουρισμό. Γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά μεγάλωσε και δούλεψε στην τουριστική βιομηχανία στην Σαντορίνη. Συνέχισε τις σπουδές της στην Ελλάδα και κατόπιν στην Μεγάλη Βρετανία, όπου και έζησε και εργάστηκε-δίδαξε για 5 χρόνια (στο University of Westminster και University of Strathclyde) πριν επιστρέψει στην Ελλάδα (στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου) το 2004. Στις σπουδές της περιλαμβάνονται: Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων (Bachelor of Arts in Business Administration) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Επιχειρηματική Ανάλυση (Postgraduate Diploma in Business Analysis) από το University of Lancaster, Μεταπτυχιακό στο Τουριστικό Μάνατζμεντ (Master in Science Tourism Management) από το University of Surrey, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Eκπαίδευση (Certificate in Advanced Academic Studies) από το University of Strathclyde, και Διδακτορικό στην Διοίκηση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και στην Οργάνωση και Διοίκηση Λειτουργιών στον Ξενοδοχειακό κλάδο (Doctor of Philosophy in Information and Communication Τechnologies and in Hospitality Operations Management) από το University of Surrey.

Η Δρ. Σιγάλα έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, έχει διδάξει σαν επισκέπτης καθηγητής σε πανεπιστήμια και ξενοδοχειακές σχολές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γαλλίας, της Ελβετίας, της Κύπρου, της Ισπανίας, του Ιράν και παράλληλα ασχολείται με την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κλάδο του ξενοδοχειακού και τουριστικού μάνατζμεντ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έχει συμμετάσχει σαν ειδικός ερευνητής ή σαν επιστημονικός υπεύθυνος σε περισσότερα από δέκα διεθνή και πολλά άλλα εθνικά ερευνητικά προγράμματα στον χώρο του τουρισμού, του μάνατζμεντ ΤΠΕ και της τουριστικής εκπαίδευσης.

Το ερευνητικό και επιστημονικό της έργο αποτελείται από ένα μεγάλο αριθμό επιστημονικών δημοσιεύσεων σε διεθνή περιοδικά όπως επίσης και ανακοινώσεων σε διεθνή συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στο πλούσιο συγγραφικό της έργο περιλαμβάνονται τέσσερα βιβλία στα αγγλικά: (1) Information and Communication Technologies in Tourism and Hospitality: applications and management; (2) Global Cultural Tourism: management, implications and cases, (3) Information and Communication Technologies in Tourism, και (4) Social Media in Travel, Tourism and Hospitality: Theory, practice and cases. Επίσης, έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 200 άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά (journals) και σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Υπήρξε επίσημη προσκεκλημένη ομιλητής (keynote speaker) σε περισσότερα από τριάντα διεθνή συνέδρια και συμμετέχει στην κριτική επιτροπή 23 διεθνών επιστημονικών περιοδικών.

Η κα. Σιγάλα είναι επίσης συν-εκδότης (co-editor) του διεθνούς ακαδημαΐκού περιοδικού Managing Service Quality και εκδότης του διεθνούς περιοδικού Journal of Hospitality and Tourism Cases. Η κα. Σιγάλα είναι επίσης η πρόεδρος του ICHRIE Johnson & Wales Case Study Competition & Publication Series.

Είναι τακτικό μέλος πολλών ελληνικών και ξένων επιστημονικών οργανώσεων και ενώσεων όπως: IFITT (International Federation of IT in travel and Tourism), International Association of Scientific Experts in Tourism (A.I.E.S.T.), International Council for Hospitality, Restaurant and Institutional Education (I-C.H.R.I.E.), European Council for Hospitality, Restaurant and Institutional Education (EuroCHRIE), European Operations Management Association (EUROMA). Διετέλεσε ως εκλεγμένη πρόεδρος του EuroCHRIE όπως επίσης και εκλεγμένο μέλος του διοικητικού συμβουλίου και της εκτελεστικής επιτροπής του I-CHRIE. Επίσης είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του IFITT (Director of Marketing) και του διοικητικού συμβουλίου του I-CHRIE (Director of Research).

Σιγάλα Μαριάννα : δες τα βιβλία!

Μάνατζμεντ: Εταιρικές Λειτουργίες

Αναλύει τις βασικές εταιρικές λειτουργίες, όπως λειτουργία μάρκετινγκ, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, παραγωγής, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων.
€35,50
€31,95

top