Αναζήτηση
Filters
Close

Μάνατζμεντ: Εταιρικές Λειτουργίες

Αναλύει τις βασικές εταιρικές λειτουργίες, όπως λειτουργία μάρκετινγκ, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, παραγωγής, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων.
€35,50
€31,95

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Το βιβλίο προσεγγίζει το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων παρουσιάζοντας και αναλύοντας τις βασικές λειτουργίες που επιτελούν (π.χ. μάρκετινγκ, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών και λογιστικής, παραγωγής, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων) και τη συνεισφορά τους στην επίτευξη στόχων. Επίσης, παραθέτει με μοναδικό τρόπο για κάθε εταιρική λειτουργία σύγχρονες τάσεις αλλά και ιδιαιτερότητες του ελληνικού περιβάλλοντος. 

 

Συνδυάζοντας θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτικές ασκήσεις και προβληματισμούς, ο αναγνώστης, αφ' ενός έχει τη δυνατότητα να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των οργανώσεων (επιχειρήσεων, οργανισμών, ιδρυμάτων), αφ' ετέρου είναι σε θέση να αντιληφθεί και να αξιολογήσει τι συμβαίνει στην πράξη, καθώς και να προτείνει τρόπους σύγκλισης με όσα υποδεικνύουν οι θεωρητικές προσεγγίσεις. 

 

Το βιβλίο περιέχει:

  • προσδοκώμενα αποτελέσματα μάθησης ανά κεφάλαιο, 
  • πρακτικό μέρος σε κάθε κεφάλαιο με εταιρικά διλήμματα, μελέτες περίπτωσης και θέματα για συζήτηση, 
  • σύνοψη ανά κεφάλαιο, 
  • πρόσθετες πηγές άντλησης πληροφοριών, 
  • αντιπαραβολή υιοθετούμενης ορολογίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.

Το βιβλίο προσεγγίζει το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων παρουσιάζοντας και αναλύοντας τις βασικές λειτουργίες που επιτελούν (π.χ. μάρκετινγκ, πωλήσεων, χρηματοοικονομικών και λογιστικής, παραγωγής, διοίκησης ανθρωπίνων πόρων) και τη συνεισφορά τους στην επίτευξη στόχων. Επίσης, παραθέτει με μοναδικό τρόπο για κάθε εταιρική λειτουργία σύγχρονες τάσεις αλλά και ιδιαιτερότητες του ελληνικού περιβάλλοντος. 

 

Συνδυάζοντας θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτικές ασκήσεις και προβληματισμούς, ο αναγνώστης, αφ' ενός έχει τη δυνατότητα να διευρύνει τις γνώσεις του σχετικά με τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των οργανώσεων (επιχειρήσεων, οργανισμών, ιδρυμάτων), αφ' ετέρου είναι σε θέση να αντιληφθεί και να αξιολογήσει τι συμβαίνει στην πράξη, καθώς και να προτείνει τρόπους σύγκλισης με όσα υποδεικνύουν οι θεωρητικές προσεγγίσεις. 

 

Το βιβλίο περιέχει:

  • προσδοκώμενα αποτελέσματα μάθησης ανά κεφάλαιο, 
  • πρακτικό μέρος σε κάθε κεφάλαιο με εταιρικά διλήμματα, μελέτες περίπτωσης και θέματα για συζήτηση, 
  • σύνοψη ανά κεφάλαιο, 
  • πρόσθετες πηγές άντλησης πληροφοριών, 
  • αντιπαραβολή υιοθετούμενης ορολογίας στην ελληνική και αγγλική γλώσσα.
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-960-7745-24-8
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2010
Σελίδες 468
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Κωδικός Εύδοξος 7316
Συνοδευτικό CD Ναι
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 978-960-7745-24-8
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2010
Σελίδες 468
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Κωδικός Εύδοξος 7316
Συνοδευτικό CD Ναι
Υλικό για τον καθηγητή Υποστηρικτικό Υλικό
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
top