Αναζήτηση
Filters
Close

Γυναικεία Επιχειρηματικότητα

Προσέγγιση της Ελληνικής Πραγματικότητας

Ολοκληρωμένη μελέτη της γυναικείας επιχειρηματικότητας και του ρόλου της ως μια πιθανής διεξόδου από την κρίση.
€51,00
€45,90

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Η επιχειρηματικότητα σήμερα μέσα σε μία κοινωνία, όπως η ελληνική, της οποίας ο δημόσιος τομέας συρρικνώνεται, ο ρόλος του κοινωνικού κράτους μειώνεται, η πίστη στο πολιτικό σύστημα δοκιμάζεται, οι κοινωνικές ανισότητες, η ανεργία και η ανασφάλεια για το άμεσο και απώτερο μέλλον αυξάνονται, ίσως να είναι η απάντηση για την υγιή σταδιακή οικονομική ανάπτυξη. Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι οι εδραιωμένες αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται από δυναμισμό, δημιουργικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια σε μια κοινωνία απαλλαγμένη από στερεότυπα και παθογένειες, όπου άνδρες και γυναίκες συμπορεύονται.

 

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας, παρατηρείται ένα χάσμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας ανάμεσα στα δύο φύλα.

 

Το βιβλίο «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας» καλύπτει όλες τις πτυχές του εν λόγω θέματος και απαντάει αναλυτικά στα παρακάτω ερωτήματα:

 

  • Είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα επινόημα ή πραγματικότητα;
  • Πού και γιατί διαφοροποιούνται οι γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες επιχειρηματίες;
  • Ποιες πολιτικές πρέπει να εφαρμοστούν για την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα;
  • Ποιες θεματικές ενότητες αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον;

 

Το βιβλίο φωτίζει τη σημασία της επιχειρηματικότητας και μάλιστα της γυναικείας επιχειρηματικότητας ως μιας πιθανής διεξόδου από την κρίση τονίζοντας ότι η επιχειρηματικότητα γενικά είναι θέμα των πολλών και όχι των λίγων. Είναι θέμα κοινωνικοοικονομικό. Είναι θέμα κατεξοχήν δημιουργικό, είναι θέμα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία και απαιτεί «συν»: συνεργασία, συνεταιρισμό, συνασπισμό, συνοχή, συνέπεια, συνδιαλλαγή, συν-ανταγωνισμό, συνύπαρξη, συνεισφορά… από γυναίκες και άνδρες.     

Η επιχειρηματικότητα σήμερα μέσα σε μία κοινωνία, όπως η ελληνική, της οποίας ο δημόσιος τομέας συρρικνώνεται, ο ρόλος του κοινωνικού κράτους μειώνεται, η πίστη στο πολιτικό σύστημα δοκιμάζεται, οι κοινωνικές ανισότητες, η ανεργία και η ανασφάλεια για το άμεσο και απώτερο μέλλον αυξάνονται, ίσως να είναι η απάντηση για την υγιή σταδιακή οικονομική ανάπτυξη. Αυτό ισχύει με την προϋπόθεση ότι οι εδραιωμένες αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται από δυναμισμό, δημιουργικότητα, καινοτομία και εξωστρέφεια σε μια κοινωνία απαλλαγμένη από στερεότυπα και παθογένειες, όπου άνδρες και γυναίκες συμπορεύονται.

 

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας, παρατηρείται ένα χάσμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας ανάμεσα στα δύο φύλα.

 

Το βιβλίο «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα. Προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας» καλύπτει όλες τις πτυχές του εν λόγω θέματος και απαντάει αναλυτικά στα παρακάτω ερωτήματα:

 

  • Είναι η γυναικεία επιχειρηματικότητα επινόημα ή πραγματικότητα;
  • Πού και γιατί διαφοροποιούνται οι γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες επιχειρηματίες;
  • Ποιες πολιτικές πρέπει να εφαρμοστούν για την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα;
  • Ποιες θεματικές ενότητες αναφορικά με τη γυναικεία επιχειρηματικότητα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον;

 

Το βιβλίο φωτίζει τη σημασία της επιχειρηματικότητας και μάλιστα της γυναικείας επιχειρηματικότητας ως μιας πιθανής διεξόδου από την κρίση τονίζοντας ότι η επιχειρηματικότητα γενικά είναι θέμα των πολλών και όχι των λίγων. Είναι θέμα κοινωνικοοικονομικό. Είναι θέμα κατεξοχήν δημιουργικό, είναι θέμα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία και απαιτεί «συν»: συνεργασία, συνεταιρισμό, συνασπισμό, συνοχή, συνέπεια, συνδιαλλαγή, συν-ανταγωνισμό, συνύπαρξη, συνεισφορά… από γυναίκες και άνδρες.     

Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Προσέγγιση της Ελληνικής Πραγματικότητας
ISBN 978-960-89407-7-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2012
Σελίδες 522
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Κωδικός Εύδοξος 22678923
Σειρά Βιβλίων Επιχειρείν
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
Προδιαγραφές προϊόντων
Υπότιτλος Προσέγγιση της Ελληνικής Πραγματικότητας
ISBN 978-960-89407-7-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2012
Σελίδες 522
Εξώφυλλο Σκληρό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Κωδικός Εύδοξος 22678923
Σειρά Βιβλίων Επιχειρείν
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Δείγμα Βιβλίου Απόσπασμα
top