Αναζήτηση
Filters
Close

e-Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ

Μελετά την ενσωμάτωση της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ.
Συγγραφέας: Βλαχοπούλου Μάρω
€32,30
€24,22

Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Αποστολή: 24 ώρες

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκησή του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. 

 

Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης (EPOS), η χρήση έξυπνων καρτών (smart cards) και προγραμμάτων πιστότητας (loyalty programs), η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων (GIS), η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.

 

Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι δυνατότητες άσκησης στρατηγικής μάρκετινγκ μέσα από το internet που περιλαμβάνουν:

  • Ανάπτυξη προγράμματος Μάρκετινγκ (Internet Marketing Plan)
  • Online Advertising
  • Στρατηγική Ιογενούς Μάρκετινγκ (Viral Marketing)
  • Συστήματα Διαχείρισης Πελατών (CRM Customer Relationship Management)
  • Προγράμματα Ανάλυσης Κυκλοφορίας Ιστοχώρου (Log Analyzers)
  • Διαχείριση Γνώσης και Εξόρυξη Δεδομένων (Knowledge Management & Data Mining).

Τα παραπάνω χαράσσουν νέους δρόμους για τον τρόπο άσκησης του μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο. 

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκησή του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. 

 

Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών, όπως η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης (EPOS), η χρήση έξυπνων καρτών (smart cards) και προγραμμάτων πιστότητας (loyalty programs), η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων (GIS), η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.

 

Ειδικότερα, παρουσιάζονται οι δυνατότητες άσκησης στρατηγικής μάρκετινγκ μέσα από το internet που περιλαμβάνουν:

  • Ανάπτυξη προγράμματος Μάρκετινγκ (Internet Marketing Plan)
  • Online Advertising
  • Στρατηγική Ιογενούς Μάρκετινγκ (Viral Marketing)
  • Συστήματα Διαχείρισης Πελατών (CRM Customer Relationship Management)
  • Προγράμματα Ανάλυσης Κυκλοφορίας Ιστοχώρου (Log Analyzers)
  • Διαχείριση Γνώσης και Εξόρυξη Δεδομένων (Knowledge Management & Data Mining).

Τα παραπάνω χαράσσουν νέους δρόμους για τον τρόπο άσκησης του μάρκετινγκ μέσα από το διαδίκτυο. 

Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 960-7745-04-3
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2003
Σελίδες 632
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
Προδιαγραφές προϊόντων
ISBN 960-7745-04-3
Έκδοση/Ημερομηνία 1η / 2003
Σελίδες 632
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 17 Χ 24
Περιεχόμενα Βιβλίου Περιεχόμενα
top